آیا همه انواع بک لینک برای سئو سایت موثر است ؟
نوشته شده توسط : مهمان نواز

 


همان طور که می دانید وقتی که یک تارنما در بخشی از محتوای خویش به تارنما دیگری اشاره می نماید (یاروهمدم با لینک و پیوند آن وبسایت) ، اصطلاحا بک لینک و پیوند نامیده می‌شود. این لینک و پیوند بایستی یک لینک و پیوند قابل کلیک باشد تا موتورهای کاوش بتوانند آن‌ها‌را تحت عنوان “بک لینک و پیوند“شناسایی نمایند.

متخصصان شایسته ترین کمپانی seo معتقدند که بک پیوند های با کیفیت خوب، کارداران انتخاب کننده ای برای بهینه سازی می باشند که به شما امداد می نماید سکو تارنما خویش را در نتیجه ها موتور کاوش بهبود دهید. علاوه بر این، ساخت بک لینک رایگان  بایستی در تارنما های دارنده محتوای دارای ارتباط باشند. و مسلما اصلی میباشد که‌این وب سایت ها دارای اعتبار و پر طرفدار باشند و سکو و اتوریتی بالایی داشته باشند. هرچه بک پیوند ها کیفیت خوب خیس باشند، جايگاه بندی شما فراتر خواهد رفت. با ویرلن همدم باشید؛

 

چرا بک لینک و پیوند ؟
بک پیوند علاوه بر بهینه سازی وبسایت، در بازاریابی محتوا و برندینگ هم تاثیر گذار میباشد.

وقتی که یوزرها در درحال حاضر تلاوت محتوای رپورتاژ اطلاع رسانی در خبرگزاری های آنلاین می‌باشند، نخست پیوند ها را میبینند. در صورتیکه اسم مارک و وبسایت شما چند توشه در یک نوشته‌علمی روایت شده باشد، اسم تجاری شما به صورت اتوماتیک با زمینه آن مقاله در ذهن شخص خواهد ماند. همان گونه که موتورهای جستجو گر لینک و پیوند ها را در وب سایت شما شناسایی کرده و فیض میگیرند که وبسایت شما داده ها مفیدی دارااست، مصرف کنندگان نیز آن‌ها را میبینند و منجر می‌شود که آنان به اسم تجاری شما عشق و علاقه مند شوند.

 

بک پیوند چه میباشد

 

هدایت به سمت فروش و رابطه ها نو

داشتن تعداد متعددی بک پیوند می‌تواند سبب ساز به کشف کردن مشتریان تازه و محافظت رابطه با مصرف کنندگان گردد.

زمانی که کابران یک رپورتاژ خوب را میخوانند و یک بک پیوند که به منبع اشاره می نماید را میبینند ، احتمال متعددی وجود دارااست که روی لینک و پیوند ها کلیک نمایند تا بیشتر بدانند که نوشته ی علمی از کجا آمده میباشد.

همینطور در صورتی‌که یوزرها حقیقتا از محتوای حمایت گردیده یا این که اسپانسری شما لذت برده باشند، ممکن میباشد مارک شمارا در رسانه های اجتماعی نیز دنبال نمایند بدین ترتیب یک لینک و پیوند معمولی میتواند مصرف کنندگان را به سمت سایت شما هدایت نمایند.

 

بک لینک و پیوند

اشاعه دادن و برندینگ

بک پیوند های درون متن رپورتاژ اطلاع رسانی، راهی برای برندینگ و ارتقاء فروش تولیدات و ارتقا ترافیک اینترنت‌وبسایت شما می باشند .

اما می بایست بدانید که در صورتی همت دارید صفحاتی که محتوای ضعیف یا این که ابتدایی دارا هستند را در نتیجه ها گوگل بالا ببرید ، شما در رنکینگ این سیرتکامل صفحه ها در موتورهای کاوش ، در گیر خلل خواهید شد. براین اساس براساس استراتژی های برتر seo وبسایت بایستی به شدت به ایجاد محتوا براساس الگوریتم های بهینه سازی اهمیت بدهید و آن‌گاه به خرید بک پیوند و رپورتاژ اطلاع رسانی تصور کنید.

 

ترافیک ارجاعی

با وجودی که بیشتر ترافیک از طرف موتورهای کاوش می‌آید، بعضا از کابران هم از روش ارجاعات وب سایت های جذب وبسایت شما می گردند. ترافیک ارجاعی به‌این مفهوم میباشد که اشخاص بر روی پیوند های داخل یک محتوای رپورتاژ کلیک می نمایند و به سمت آن لینک و پیوند هدایت می‌شوند. بدین ترتیب به کارگیری از ترافیک ارجاعی متبوع متخصصان بازاریابی اینترنتی و seo قرار می‌گیرد چراکه نرخ فرارو گریز (bounce) یه خرده دارااست.

 

بک لینک و پیوند برای بهینه سازی

 

مرتبه بندی ارگانیک

حاصل جستجوی ارگانیک نتایجی حقیقی وواقعی می باشند که در لغات کلیدی مربوط به مسئله مهم سرچ اکران داده می شوند و به وسیله سیستم هوشمند گوگل سکو بندی می‌شوند. در شرایطی که که حاصل غیر ارگانیک تبلیغات کلیکی گوگل میباشند.

بک پیوند کردن در رپورتاژ شایسته ترین رویه بهینه سازی وبسایت میباشد چون به قرار به دست آوردن وبسایت شما در حاصل جستجوی ارگانیک گوگل امداد می نماید. پس در حالتی‌که رپورتاژ اطلاع رسانی شما از طرف وبسایت ها دیگر پیوند فالو خواهد شد، سایت شما در نتیجه ها مهم موتور جستجوی گوگل رنکینگ بالاتری خواهد داشت.

 

درواقع براساس تکنیک های بهینه سازی بک لینک و پیوند ها ارز (واحد گران بها) وب می باشند، چون موتورهای کاوش مانند گوگل بک لینک و پیوند ها را تحت عنوان “رای” مثبت برای وب سایت شما در حیث میگیرد. موتورهای کاوش از بک لینک و پیوند ها به کارگیری می نمایند تا از روش تارنما شما بضاعت پاسخگویی به درخواست های(سرچ) یوزرها را داشته باشند. به این ترتیب هرچه یک سایت بیشتر بک پیوند داشته باشد، دوستداشتنی خیس خواهد بود.

وقتی که موتورهای کاوش رابطه یک وب سایت را با یک کلمه و واژه کلیدی احتساب می نمایند، تعداد پیوند های ورودی کیفیت بالا به سمت آن سایت را در حیث میگیرند. بدین ترتیب ما نباید صرفا در پی اخذ لینکهای ورودی باشیم، کیفیت پیوند ورودی و کیفیت ساخت و ساز محتوای رپورتاژ اطلاع رسانی میباشد که اصلی میباشد.

یک موتور کاوش محتوای تارنما ها را برای گزینش کیفیت یک لینک و پیوند احتساب می نماید. زمانی که لینک و پیوند های ورودی به تارنما شما از روش وب سایت هایی دیگر می‌آیند، مخصوصا آن وب سایت هایی که دارنده محتوای مربوط به تارنما شما میباشند، ، این پیوند های ورودی سبب می‌شود وب سایت شما بیشتر “دارای ربط” در حیث گرفته گردد. در حالتی‌که لینک و پیوند های ورودی در وبسایت هایی با محتوای غیر دارای ارتباط یافت شوند (ربطی به محتوای شما نداشته باشند) آن‌ها کمتر “دارای ارتباط” شناخته می‌شوند. هرچه رابطه پیوند های ورودی بیشتر باشد، کیفیت آن ها بیشتر خواهد بود.

یک کدام از دیگر از عارضه ها دستیابی به بک لینک و پیوند های کیفیت خوب، جذب بازدیدکنندگان به سایت شماست. شما نمیتوانید یک تارنما تولید نمایید و بعد انتظار داشته باشید که اشخاص فارغ از هیچ اشاره ای از مکان دیگر، وب سایت شما‌را پیدا نمایند! شما مسلما می بایست کلمه و واژه ای را درباره‌ی تارنما خویش در جایی ارسال کرده باشید. از جمله یکی راه و روش هایی که وبمسترها ها دراین مورد استعمال می کردند، تبادل لینک و پیوند بود که اخیرا گزینه استعمال قرار نمی گیرد.

خب هم اکنون که می دانید که اصطلاح “backlink” به چه مفهوم میباشد و چرا آن ها برای seo اصلی می‌باشند، بیایید یکسری تکنیک معمولی برای ساخت و ساز بک لینک و پیوند به وبسایت تان را خاطر بگیریم.

 

کیفیت بک لینک و پیوند
یک حقیقت اصلی که شما بایستی در خصوص جستجوگرهای backlink در لحاظ داشته باشید این میباشد که تعداد بک پیوند ها خیلی مهم نیست، بلکه کیفیت پیوند ها اساسی میباشد.

چنانچه از برخی سایتهای تبلیغات متنی و یا این که تبلیغات کلیکی برای لینک و پیوند دادن به تارنما خویش به کار گیری می‌کنید، به احتمال زیاد از روش گوگل مجازات خواهید شد.

 

به این ترتیب پرسش اینجاست:

چه روش هایی برای اخذ بک پیوند های کیفیت بالا برای وب سایت وجود داراست؟
تایپ کردن مقالاتی با محتوای عالی و نشر آن بصورت رپورتاژ اطلاع رسانی در تارنما های خبری پر بازدید
از طریق ساختن لینک-شکسته به کارگیری فرمایید.( Broken link)
برای اخذ بک لینک و پیوند بدون پول استارت به اظهار لحاظ در وبسایت ها نمائید.( commenting)
پیوند خویش را در دایرکتوری های اینترنتی و وب سایت های نیازمندیها و تارنما های تبلیغات بدون‌پول تثبیت فرمایید.





:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: